Abstract:
У сучасному світі володіння іноземною мовою вважається надзвичайно важливою складовою освіти й особистого розвитку. Вивчення іноземної мови не обмежується виключно засвоєнням граматичних правил та словникового запасу. Воно також спрямоване на розвиток комунікативних умінь учнів, зокрема діалогічного мовлення. Діалогічні уміння включають в себе здатність вести розмову, слухати співрозмовника, адекватно реагувати на його висловлювання та виражати власні думки і погляди. Метою роботи є вивчення та аналіз теоретичних основ формування діалогічних умінь у старших школярів на уроках іноземної мови, розгляд методики й методів навчання діалогічному мовленню, а також проведення дослідницько-практичної роботи для формування цих навичок учнів старшого шкільного віку на уроках німецької мови.