dc.contributor.author |
Аносова, Катерина Леонідівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-05T13:11:12Z |
|
dc.date.available |
2024-02-05T13:11:12Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Аносова К. Л. Застосування технології «перевернутого навчання» на уроках німецької мови: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (німецька)) / Катерина Леонідівна Аносова. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 91 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7750 |
|
dc.description.abstract |
Сучасні реалії нашого життя (пандемія, війна) спричинили перехід на дистанційне чи, наразі, змішане навчання і спонукали методистів до пошуку нових технологій навчання, які покликані мотивувати здобувачів освіти працювати перед монітором комп’ютера. Однією із таких новітніх педагогічних технологій є «перевернуте навчання» (flipped learning), яка є досить актуальною під час навчання дистанційно. Цей підхід дозволяє змінити традиційну модель викладання і навчання, ставлячи акцент на самостійному опрацюванні матеріалу учнями перед заняттями та використанні часу на уроці для активних дій здобувачів освіти й обговорення, що є особливо важливим на уроці німецької мови. Мета дослідження – охарактеризувати особливості використання технології «перевернутого навчання» з метою підвищення ефективності вивчення німецької мови у старших класах закладів загальної середньої освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Мова і література (німецька)) |
uk_UA |
dc.title |
Застосування технології «перевернутого навчання» на уроках німецької мови |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
91 |
uk_UA |