Abstract:
Сучасні реалії нашого життя (пандемія, війна) спричинили перехід на дистанційне чи, наразі, змішане навчання і спонукали методистів до пошуку нових технологій навчання, які покликані мотивувати здобувачів освіти працювати перед монітором комп’ютера. Однією із таких новітніх педагогічних технологій є «перевернуте навчання» (flipped learning), яка є досить актуальною під час навчання дистанційно. Цей підхід дозволяє змінити традиційну модель викладання і навчання, ставлячи акцент на самостійному опрацюванні матеріалу учнями перед заняттями та використанні часу на уроці для активних дій здобувачів освіти й обговорення, що є особливо важливим на уроці німецької мови. Мета дослідження – охарактеризувати особливості використання технології «перевернутого навчання» з метою підвищення ефективності вивчення німецької мови у старших класах закладів загальної середньої освіти.