dc.contributor.author |
Беднарська, Іванна Леонідівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-27T08:14:20Z |
|
dc.date.available |
2024-02-27T08:14:20Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Беднарська І. Л. Предметно-мовне інтегроване навчання англійської мови в закладах загальної середньої освіти: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Іванна Леонідівна Беднарська. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 79 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7831 |
|
dc.description.abstract |
У сучасному світі різноманітні методи та підходи у навчанні іноземних мов набувають актуальності. Особливої уваги у цьому контексті заслуговує методика предметно-мовного інтегрованого навчання CLIL (від англ. Content and Language Integrated Learning), яка є всесвітньо відомою та ефективно використовується в багатьох державах. Однак, на відміну від інших країн, впровадження методики CLIL ще не знайшло розвитку й поширення у закладах освіти України. Мета дослідження – уточнення інтерпретації поняття CLIL (предметно-мовне інтегроване навчання) та окреслення особливостей його реалізації як провідної методики навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) |
uk_UA |
dc.title |
Предметно-мовне інтегроване навчання англійської мови в закладах загальної середньої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
79 |
uk_UA |