Репозиторий Dspace

Предметно-мовне інтегроване навчання англійської мови в закладах загальної середньої освіти

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Беднарська, Іванна Леонідівна
dc.date.accessioned 2024-02-27T08:14:20Z
dc.date.available 2024-02-27T08:14:20Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Беднарська І. Л. Предметно-мовне інтегроване навчання англійської мови в закладах загальної середньої освіти: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) / Іванна Леонідівна Беднарська. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 79 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7831
dc.description.abstract У сучасному світі різноманітні методи та підходи у навчанні іноземних мов набувають актуальності. Особливої уваги у цьому контексті заслуговує методика предметно-мовного інтегрованого навчання CLIL (від англ. Content and Language Integrated Learning), яка є всесвітньо відомою та ефективно використовується в багатьох державах. Однак, на відміну від інших країн, впровадження методики CLIL ще не знайшло розвитку й поширення у закладах освіти України. Мета дослідження – уточнення інтерпретації поняття CLIL (предметно-мовне інтегроване навчання) та окреслення особливостей його реалізації як провідної методики навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)) uk_UA
dc.title Предметно-мовне інтегроване навчання англійської мови в закладах загальної середньої освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 79 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись