dc.contributor.author |
Гуль, Михайло Олегович |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-28T09:35:25Z |
|
dc.date.available |
2024-02-28T09:35:25Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Гуль М. О. Формування музично-виконавського самоконтролю учнів-піаністів школи мистецтв: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Михайло Олегович Гуль. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 77 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7838 |
|
dc.description.abstract |
Музично-виконавська діяльність неодмінно передбачає включеність дій самоконтролю, який полягає в аналізі, оцінці, регулюванні ходу та результатів на всіх етапах її здійснення задля підвищення ефективності й досягнення художньої мети. Саме завдяки самоконтролю учень може розв’язувати відповідні завдання, оцінювати й контролювати музично-виконавські дії, визначати межі їх використання відповідно до завдань художньої інтерпретації музичних творів. Тому проблема формування в учнів-інструменталістів здатності до самоконтролю є важливою і потребує глибокого та ґрунтовного вивчення. Мета дослідження полягає в розробці, теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці методики формування музично-виконавського самоконтролю учнів школи мистецтв в процесі навчання гри на фортепіано. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Музичне мистецтво) |
uk_UA |
dc.title |
Формування музично-виконавського самоконтролю учнів-піаністів школи мистецтв |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
77 |
uk_UA |