Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гуль, Михайло Олегович | |
dc.date.accessioned | 2024-02-28T09:35:25Z | |
dc.date.available | 2024-02-28T09:35:25Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Гуль М. О. Формування музично-виконавського самоконтролю учнів-піаністів школи мистецтв: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Михайло Олегович Гуль. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 77 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7838 | |
dc.description.abstract | Музично-виконавська діяльність неодмінно передбачає включеність дій самоконтролю, який полягає в аналізі, оцінці, регулюванні ходу та результатів на всіх етапах її здійснення задля підвищення ефективності й досягнення художньої мети. Саме завдяки самоконтролю учень може розв’язувати відповідні завдання, оцінювати й контролювати музично-виконавські дії, визначати межі їх використання відповідно до завдань художньої інтерпретації музичних творів. Тому проблема формування в учнів-інструменталістів здатності до самоконтролю є важливою і потребує глибокого та ґрунтовного вивчення. Мета дослідження полягає в розробці, теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці методики формування музично-виконавського самоконтролю учнів школи мистецтв в процесі навчання гри на фортепіано. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) | uk_UA |
dc.title | Формування музично-виконавського самоконтролю учнів-піаністів школи мистецтв | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 77 | uk_UA |