ElarK-PNU

Формування музично-виконавського самоконтролю учнів-піаністів школи мистецтв

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гуль, Михайло Олегович
dc.date.accessioned 2024-02-28T09:35:25Z
dc.date.available 2024-02-28T09:35:25Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гуль М. О. Формування музично-виконавського самоконтролю учнів-піаністів школи мистецтв: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Михайло Олегович Гуль. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 77 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7838
dc.description.abstract Музично-виконавська діяльність неодмінно передбачає включеність дій самоконтролю, який полягає в аналізі, оцінці, регулюванні ходу та результатів на всіх етапах її здійснення задля підвищення ефективності й досягнення художньої мети. Саме завдяки самоконтролю учень може розв’язувати відповідні завдання, оцінювати й контролювати музично-виконавські дії, визначати межі їх використання відповідно до завдань художньої інтерпретації музичних творів. Тому проблема формування в учнів-інструменталістів здатності до самоконтролю є важливою і потребує глибокого та ґрунтовного вивчення. Мета дослідження полягає в розробці, теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці методики формування музично-виконавського самоконтролю учнів школи мистецтв в процесі навчання гри на фортепіано. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) uk_UA
dc.title Формування музично-виконавського самоконтролю учнів-піаністів школи мистецтв uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 77 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу