ElarK-PNU

Формування інтонаційного самоконтролю учнів молодших класів у процесі їх співацького розвитку на уроках музичного мистецтва

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рудь, Маріамь Михайлівна
dc.date.accessioned 2024-02-28T13:11:16Z
dc.date.available 2024-02-28T13:11:16Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Рудь М. М. Формування інтонаційного самоконтролю учнів молодших класів у процесі їх співацького розвитку на уроках музичного мистецтва: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Маріамь Михайлівна Рудь. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 76 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7842
dc.description.abstract Урок музичного мистецтва має неосяжні можливості для розвитку творчих здібностей дітей. Музика підштовхує до творчості, що потребує засвоєння знань, умінь та навичок, вона здатна допомогти дитині відтворити свої почуття, фантазії, думки, і це стимулює її до вищого прояву творчої самореалізації. Спів на уроці музичного мистецтва є найбільш улюбленим видом музикування дітей. Завдання педагога – сформувати в учнів елементарні співацькі навички, навчити дітей усвідомлено користуватися своїм голосовим апаратом. Мета дослідження – розробити, теоретично обґрунтувати, експериментально перевірити методику формування інтонаційного самоконтролю учнів молодших класів у процесі їх співацького розвитку на уроці музичного мистецтва. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) uk_UA
dc.title Формування інтонаційного самоконтролю учнів молодших класів у процесі їх співацького розвитку на уроках музичного мистецтва uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 76 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу