dc.contributor.author |
Возна, Вікторія Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-21T12:24:10Z |
|
dc.date.available |
2024-03-21T12:24:10Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Возна В. А. Формування аудіативної компетентності молодших школярів в умовах реалізації змістової лінії «Взаємодіємо усно»: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Вікторія Анатоліївна Возна. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 74 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7880 |
|
dc.description.abstract |
Одним із основних завдань уроків мовно-літературної освітньої галузі є формування в учнів на основі компетентнісного підходу вмінь усного мовлення, серед яких провідну позицію займають аудіативні вміння. Зумовлено це тим, що вміння слухати і чути, розуміти сказане лежать в основі володіння мовою і забезпечують її успішне практичне використання в реальному спілкуванні. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити систему вправ для формування в учнів аудіативної компетентності на уроках української мови у 3 класі в умовах реалізації змістової лінії «Взаємодіємо усно». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Формування аудіативної компетентності молодших школярів в умовах реалізації змістової лінії «Взаємодіємо усно» |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
74 |
uk_UA |