Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Возна, Вікторія Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2024-03-21T12:24:10Z | |
dc.date.available | 2024-03-21T12:24:10Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Возна В. А. Формування аудіативної компетентності молодших школярів в умовах реалізації змістової лінії «Взаємодіємо усно»: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Вікторія Анатоліївна Возна. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 74 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7880 | |
dc.description.abstract | Одним із основних завдань уроків мовно-літературної освітньої галузі є формування в учнів на основі компетентнісного підходу вмінь усного мовлення, серед яких провідну позицію займають аудіативні вміння. Зумовлено це тим, що вміння слухати і чути, розуміти сказане лежать в основі володіння мовою і забезпечують її успішне практичне використання в реальному спілкуванні. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити систему вправ для формування в учнів аудіативної компетентності на уроках української мови у 3 класі в умовах реалізації змістової лінії «Взаємодіємо усно». | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Формування аудіативної компетентності молодших школярів в умовах реалізації змістової лінії «Взаємодіємо усно» | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 74 | uk_UA |