ElarK-PNU

Формування аудіативної компетентності молодших школярів в умовах реалізації змістової лінії «Взаємодіємо усно»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Возна, Вікторія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2024-03-21T12:24:10Z
dc.date.available 2024-03-21T12:24:10Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Возна В. А. Формування аудіативної компетентності молодших школярів в умовах реалізації змістової лінії «Взаємодіємо усно»: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Вікторія Анатоліївна Возна. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 74 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7880
dc.description.abstract Одним із основних завдань уроків мовно-літературної освітньої галузі є формування в учнів на основі компетентнісного підходу вмінь усного мовлення, серед яких провідну позицію займають аудіативні вміння. Зумовлено це тим, що вміння слухати і чути, розуміти сказане лежать в основі володіння мовою і забезпечують її успішне практичне використання в реальному спілкуванні. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити систему вправ для формування в учнів аудіативної компетентності на уроках української мови у 3 класі в умовах реалізації змістової лінії «Взаємодіємо усно». uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Формування аудіативної компетентності молодших школярів в умовах реалізації змістової лінії «Взаємодіємо усно» uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 74 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу