ElarK-PNU

Формування риторичної компетентності молодших школярів у процесі навчання української мови

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Духніцька, Ольга Ігорівна
dc.date.accessioned 2024-04-03T10:43:38Z
dc.date.available 2024-04-03T10:43:38Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Духніцька О. І. Формування риторичної компетентності молодших школярів у процесі навчання української мови: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ольга Ігорівна Духніцька. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7906
dc.description.abstract Одним із пріоритетів навчання української мови є формування особистості громадянина України, національно свідомого, мотивованого на сприйняття загальнолюдських цінностей у контексті світової культури, налаштованого на взаємодію. Тому компетентності для ефективного й оптимального мовлення мають бути сформовані на ґрунті діалогічної культури, діалогічної свідомості, діалогічного осягнення дійсності. Важливим складником навчання є засвоєння учнями техніки переконання, упливу й технології життєтворчості. Мета дослідження полягає в науковому обґрунтуванні теоретичних і методологічних засад, розробленні та експериментальній перевірці методики формування риторичної компетентності учнів початкової школи в процесі навчання української мови. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Формування риторичної компетентності молодших школярів у процесі навчання української мови uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 86 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу