dc.contributor.author |
Козак, Аліна Валеріївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-03T11:15:42Z |
|
dc.date.available |
2024-04-03T11:15:42Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Козак А. І. Художні твори як засіб формування емоційного інтелекту молодших школярів на уроках літературного читання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Аліна Валеріївна Козак. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 75 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7908 |
|
dc.description.abstract |
Завдання з розвитку емоційного інтелекту є важливим компонентом змісту початкової освіти. Оволодіння ним учнями початкової школи як засобом успішної суспільної взаємодії і пізнання себе та інших має стати найважливішим надбанням у молодшому шкільному віці, що вирізняється особливою сенситивністю до засвоєння норм і правил суспільної комунікації. Мета дослідження – описати методи та прийоми розвитку емоційного інтелекту учнів початкових класів у процесі роботи з художніми творами української літератури. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Художні твори як засіб формування емоційного інтелекту молодших школярів на уроках літературного читання |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
75 |
uk_UA |