Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Козак, Аліна Валеріївна | |
dc.date.accessioned | 2024-04-03T11:15:42Z | |
dc.date.available | 2024-04-03T11:15:42Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Козак А. І. Художні твори як засіб формування емоційного інтелекту молодших школярів на уроках літературного читання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Аліна Валеріївна Козак. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 75 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7908 | |
dc.description.abstract | Завдання з розвитку емоційного інтелекту є важливим компонентом змісту початкової освіти. Оволодіння ним учнями початкової школи як засобом успішної суспільної взаємодії і пізнання себе та інших має стати найважливішим надбанням у молодшому шкільному віці, що вирізняється особливою сенситивністю до засвоєння норм і правил суспільної комунікації. Мета дослідження – описати методи та прийоми розвитку емоційного інтелекту учнів початкових класів у процесі роботи з художніми творами української літератури. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Художні твори як засіб формування емоційного інтелекту молодших школярів на уроках літературного читання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 75 | uk_UA |