ElarK-PNU

Художні твори як засіб формування емоційного інтелекту молодших школярів на уроках літературного читання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Козак, Аліна Валеріївна
dc.date.accessioned 2024-04-03T11:15:42Z
dc.date.available 2024-04-03T11:15:42Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Козак А. І. Художні твори як засіб формування емоційного інтелекту молодших школярів на уроках літературного читання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Аліна Валеріївна Козак. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 75 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7908
dc.description.abstract Завдання з розвитку емоційного інтелекту є важливим компонентом змісту початкової освіти. Оволодіння ним учнями початкової школи як засобом успішної суспільної взаємодії і пізнання себе та інших має стати найважливішим надбанням у молодшому шкільному віці, що вирізняється особливою сенситивністю до засвоєння норм і правил суспільної комунікації. Мета дослідження – описати методи та прийоми розвитку емоційного інтелекту учнів початкових класів у процесі роботи з художніми творами української літератури. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Художні твори як засіб формування емоційного інтелекту молодших школярів на уроках літературного читання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 75 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу