ElarK-PNU

Комунікативний аспект вивчення граматики в початковій школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Куца, Мирослава Михайлівна
dc.date.accessioned 2024-04-05T09:20:43Z
dc.date.available 2024-04-05T09:20:43Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Куца М. М. Комунікативний аспект вивчення граматики в початковій школі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Мирослава Михайлівна Куца. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7915
dc.description.abstract Сучасна школа потребує вдосконалення методики та методичного процесу формування комунікативно-мовленнєвих умінь, оскільки сучасні програмові вимоги спрямовані на вдосконалення національної системи освіти, збереження культурної спадщини українського народу, зокрема української мови. Знання з граматики збагачують мовлення в морфологічному й синтаксичному аспектах, особливо велике значення вони мають для упорядкування мовлення, усунення мовленнєвих недоліків, які порушують граматичні норми літературної мови. Мета дослідження – розробити та обґрунтувати доцільність застосування експериментальної методики з формування комунікативно-мовленнєвих умінь у процесі навчання учнів початкових класів граматики. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Комунікативний аспект вивчення граматики в початковій школі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 85 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу