Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Куца, Мирослава Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2024-04-05T09:20:43Z | |
dc.date.available | 2024-04-05T09:20:43Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Куца М. М. Комунікативний аспект вивчення граматики в початковій школі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Мирослава Михайлівна Куца. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 85 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7915 | |
dc.description.abstract | Сучасна школа потребує вдосконалення методики та методичного процесу формування комунікативно-мовленнєвих умінь, оскільки сучасні програмові вимоги спрямовані на вдосконалення національної системи освіти, збереження культурної спадщини українського народу, зокрема української мови. Знання з граматики збагачують мовлення в морфологічному й синтаксичному аспектах, особливо велике значення вони мають для упорядкування мовлення, усунення мовленнєвих недоліків, які порушують граматичні норми літературної мови. Мета дослідження – розробити та обґрунтувати доцільність застосування експериментальної методики з формування комунікативно-мовленнєвих умінь у процесі навчання учнів початкових класів граматики. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Комунікативний аспект вивчення граматики в початковій школі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 85 | uk_UA |