ElarK-PNU

Текстові моделі та письмові гайди як засіб розвитку іншомовної компетентності в письмі учнів початкових класів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кушнірук, Вікторія Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-04-08T11:15:02Z
dc.date.available 2024-04-08T11:15:02Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кушнірук В. В. Текстові моделі та письмові гайди як засіб розвитку іншомовної компетентності в письмі учнів початкових класів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Вікторія Володимирівна Кушнірук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 71 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7917
dc.description.abstract Розвиток іншомовної компетентності є одним із ключових завдань сучасної освіти, адже це дає можливість учням початкових класів в подальшому спілкуватися з іншомовними співрозмовниками, вивчати іноземну літературу, отримувати інформацію з іноземних джерел. Текстові моделі та письмові гайди є ефективними інструментами для розвитку іншомовної компетентності в письмі учнів початкових класів. Їх використання допоможе учням зрозуміти структуру різних текстів та вдосконалити навички письма, розвинути творчість та навички креативного мислення. Мета дослідження полягає у створенні обґрунтованої методики використання текстових моделей та письмових гайдів для інтенсифікації оволодіння уміннями та навичками в письмі на уроках англійської мови учнями 4 класу, та її експериментальній перевірці. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Текстові моделі та письмові гайди як засіб розвитку іншомовної компетентності в письмі учнів початкових класів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 71 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу