ElarK-PNU

Інноваційність у застосуванні проблемного підходу під час вивчення частин мови в 3 класі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Матіяш, Ольга Михайлівна
dc.date.accessioned 2024-04-09T11:21:37Z
dc.date.available 2024-04-09T11:21:37Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Матіяш О. М. Інноваційність у застосуванні проблемного підходу під час вивчення частин мови в 3 класі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ольга Михайлівна Матіяш. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7925
dc.description.abstract Основна мета вивчення української мови – формування грамотної особистості, яка уміє і знає шляхи, способи добору мовних засобів відповідно до ситуації спілкування. Показником якості знання особливостей писемної мови є правописні уміння й навички, з-поміж яких орфографічні викликають найбільше труднощів у молодших школярів. Вплинути на традиційний процес навчання, підвищити ефективність, спрямувати його на розвиток особистості учня може використання проблемного підходу в навчанні молодших школярів. Мета дослідження полягає в тому, щоб теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити методику вивчення частин мови в 3 класі засобами проблемного підходу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Інноваційність у застосуванні проблемного підходу під час вивчення частин мови в 3 класі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 82 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу