Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Матіяш, Ольга Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2024-04-09T11:21:37Z | |
dc.date.available | 2024-04-09T11:21:37Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Матіяш О. М. Інноваційність у застосуванні проблемного підходу під час вивчення частин мови в 3 класі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ольга Михайлівна Матіяш. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 82 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7925 | |
dc.description.abstract | Основна мета вивчення української мови – формування грамотної особистості, яка уміє і знає шляхи, способи добору мовних засобів відповідно до ситуації спілкування. Показником якості знання особливостей писемної мови є правописні уміння й навички, з-поміж яких орфографічні викликають найбільше труднощів у молодших школярів. Вплинути на традиційний процес навчання, підвищити ефективність, спрямувати його на розвиток особистості учня може використання проблемного підходу в навчанні молодших школярів. Мета дослідження полягає в тому, щоб теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити методику вивчення частин мови в 3 класі засобами проблемного підходу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Інноваційність у застосуванні проблемного підходу під час вивчення частин мови в 3 класі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 82 | uk_UA |