Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мельник, Катерина | |
dc.date.accessioned | 2024-04-09T12:17:39Z | |
dc.date.available | 2024-04-09T12:17:39Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Мельник К. Формування в учнів початкової школи уявлень про об’єкти та явища навколишньої дійсності на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Катерина Мельник. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 61 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7926 | |
dc.description.abstract | Оволодіння системою основних елементів знання, що лежать в основі сучасної наукової картини світу, – одна з вимог до результатів засвоєння освітньої програми початкової освіти, що закладені у Державному стандарті початкової освіти. Інтегрований курс «Я досліджую світ» у початковій школі має великий потенціал формування творчого світогляду. Знання законів природи, розуміння єдності живої, неживої природи та соціальних процесів спонукає враховувати їх у всіх галузях людської діяльності. Мета дослідження – виявити, теоретично обґрунтувати педагогічні умови формування знань про об’єкти та явища навколишньої дійсності під час уроків «Я досліджую світ» і дослідно-пошуковим шляхом підтвердити їхню ефективність. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Формування в учнів початкової школи уявлень про об’єкти та явища навколишньої дійсності на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 61 | uk_UA |