ElarK-PNU

Формування дослідницьких умінь молодших школярів у Новій українській школі в умовах змішаного навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пастух, Надія Михайлівна
dc.date.accessioned 2024-04-10T07:14:43Z
dc.date.available 2024-04-10T07:14:43Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Пастух Н. М. Формування дослідницьких умінь молодших школярів у Новій українській школі в умовах змішаного навчання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Надія Михайлівна Пастух. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 114 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7928
dc.description.abstract Реалізація дослідницького та компетентнісного підходів в освітньому процесі Нової української школи вимагає перегляду шляхів організації навчально-виховного процесу школи І ступеня. У дослідженнях багатьох педагогів і психологів зазначається, що оригінальність та критичність мислення, вміння співпрацювати, а також творчі навички школярів найповніше виявляються та успішно розвиваються в діяльності, а особливо в тій, яка має дослідницьку спрямованість. Мета дослідження – розробити, обґрунтувати та експериментально перевірити зміст, форми і методи організації змішаного навчання для формування дослідницьких умінь в учнів 4-го класу у процесі реалізації екологічного проєкту. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Формування дослідницьких умінь молодших школярів у Новій українській школі в умовах змішаного навчання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 114 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу