ElarK-PNU

Інтегративний підхід у формуванні лінгвістичних здібностей учнів початкових класів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рябчик, Олександра Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-04-10T08:27:15Z
dc.date.available 2024-04-10T08:27:15Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Рябчик О. О. Інтегративний підхід у формуванні лінгвістичних здібностей учнів початкових класів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Олександра Олександрівна Рябчик. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 73 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7930
dc.description.abstract Однією з провідних тенденцій розвитку сучасної освіти є інтеграція її змісту. Впровадження інтеграції має на меті формування загальнонавчальних умінь і навичок учнів, поглиблення їхніх знань, розвиток уваги, пам’яті, розширення пізнавальних інтересів, оволодіння навчальними прийомами, забезпечення цілком нового психологічного клімату для учня і вчителя у процесі навчання. У системі класно-урочного навчання оптимальними шляхами вирішення даної проблеми є інтегровані уроки, інтегровані дні та інтегративні курси. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування, експериментальне дослідження, апробація методики формування лінгвістичних здібностей учнів початкових класів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Інтегративний підхід у формуванні лінгвістичних здібностей учнів початкових класів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 73 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу