Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сумарук, Вікторія Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2024-04-10T12:01:51Z | |
dc.date.available | 2024-04-10T12:01:51Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Сумарук В. М. Формування читацької компетентності молодших школярів засобами візуалізації: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Вікторія Михайлівна Сумарук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 84 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7933 | |
dc.description.abstract | Сучасна ситуація з розвитком читацької компетентності молодших школярів є тривожною, потребує неухильної уваги, відповідного переосмислення й окреслення напрямів позитивної динаміки подальшого її розвитку. Значною мірою це зумовлено нестабільністю освітнього процесу під час військової агресії та пандемії COVID-19. Вони спричинили значне погіршення психоемоційного стану українських учнів, збільшення негативних кількісно-якісних показників усіх компонентів читацької діяльності. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити систему вправ для формування наскрізного вміння читати з розумінням в учнів 3 класу засобом візуалізації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Формування читацької компетентності молодших школярів засобами візуалізації | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 84 | uk_UA |