ElarK-PNU

Формування читацької компетентності молодших школярів засобами візуалізації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сумарук, Вікторія Михайлівна
dc.date.accessioned 2024-04-10T12:01:51Z
dc.date.available 2024-04-10T12:01:51Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Сумарук В. М. Формування читацької компетентності молодших школярів засобами візуалізації: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Вікторія Михайлівна Сумарук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 84 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7933
dc.description.abstract Сучасна ситуація з розвитком читацької компетентності молодших школярів є тривожною, потребує неухильної уваги, відповідного переосмислення й окреслення напрямів позитивної динаміки подальшого її розвитку. Значною мірою це зумовлено нестабільністю освітнього процесу під час військової агресії та пандемії COVID-19. Вони спричинили значне погіршення психоемоційного стану українських учнів, збільшення негативних кількісно-якісних показників усіх компонентів читацької діяльності. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити систему вправ для формування наскрізного вміння читати з розумінням в учнів 3 класу засобом візуалізації. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Формування читацької компетентності молодших школярів засобами візуалізації uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 84 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу