Репозиторий Dspace

Ігрові технології як засіб формування наскрізного вміння висловлювати власну думку на уроках української мови в початковій школі

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Трач, Валерія Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-04-11T13:28:31Z
dc.date.available 2024-04-11T13:28:31Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Трач В. М. Ігрові технології як засіб формування наскрізного вміння висловлювати власну думку на уроках української мови в початковій школі: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Валерія Миколаївна Трач. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 71 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7938
dc.description.abstract В умовах сьогодення вміння висловлювати власну думку є одним із основних чинників сформованості особистості. Це пов’язано з розвитком інформаційно-комунікативної сфери суспільства, зміною поглядів та реформуванням освітньої системи. Розвивати та формувати наскрізне вміння учнів можливо, створюючи на кожному уроці умови для комунікації та ситуації, які потребують висловлення власної думки. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити методику застосування ігрових технологій для формування в учнів початкових класів наскрізного вміння висловлювати власну думку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Ігрові технології як засіб формування наскрізного вміння висловлювати власну думку на уроках української мови в початковій школі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 71 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись