ElarK-PNU

Формування національно-культурної ідентичності молодших школярів на уроках літературного читання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гончар, Людмила Валеріївна
dc.date.accessioned 2024-04-15T08:28:31Z
dc.date.available 2024-04-15T08:28:31Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гончар Л. В. Формування національно-культурної ідентичності молодших школярів на уроках літературного читання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Людмила Валеріївна Гончар. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 97 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7947
dc.description.abstract Формування національних ціннісних орієнтирів у духовному світі людини є одним із головних завдань української освіти. Відповідно до теорії та практики виховання учнів таку діяльність варто розпочинати у початковій школі, де створюються умови для виховання людини-гуманіста, людини-творця, людини-патріота. Сучасне життя школи, її вихованців не може обмежуватися тільки засвоєнням змісту навчальних програм, але має також сприяти формуванню у школярів початкових класів ціннісних орієнтацій. Мета дослідження – визначити педагогічні умови формування національно-культурної ідентичності молодших школярів засобами казки. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Формування національно-культурної ідентичності молодших школярів на уроках літературного читання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 97 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу