Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Осадчук, Ольга Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2024-04-19T08:02:59Z | |
dc.date.available | 2024-04-19T08:02:59Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Осадчук О. Д. Розвиток культури усного і писемного математичного мовлення в учнів початкових класів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ольга Дмитрівна Осадчук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 100 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7963 | |
dc.description.abstract | Засвоєння математичних понять передбачає оволодіння уміннями щодо пояснення їх значення, правильної вимови та наголошування. Учитель повинен приділяти увагу збагаченню активного математичного словника, що сприятиме розвитку математичного мовлення учнів. Мовлення учнів повинно відповідати якостям, притаманним мові математики з її чіткістю, точністю, лаконічністю, логічністю та відповідною термінологією. Мета дослідження – на основі теоретичного аналізу проблеми дослідження обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність організаційно-методичного забезпечення процесу розвитку культури усного і писемного математичного мовлення в учнів початкових класів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Розвиток культури усного і писемного математичного мовлення в учнів початкових класів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 100 | uk_UA |