ElarK-PNU

Розвиток культури усного і писемного математичного мовлення в учнів початкових класів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Осадчук, Ольга Дмитрівна
dc.date.accessioned 2024-04-19T08:02:59Z
dc.date.available 2024-04-19T08:02:59Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Осадчук О. Д. Розвиток культури усного і писемного математичного мовлення в учнів початкових класів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ольга Дмитрівна Осадчук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 100 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7963
dc.description.abstract Засвоєння математичних понять передбачає оволодіння уміннями щодо пояснення їх значення, правильної вимови та наголошування. Учитель повинен приділяти увагу збагаченню активного математичного словника, що сприятиме розвитку математичного мовлення учнів. Мовлення учнів повинно відповідати якостям, притаманним мові математики з її чіткістю, точністю, лаконічністю, логічністю та відповідною термінологією. Мета дослідження – на основі теоретичного аналізу проблеми дослідження обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність організаційно-методичного забезпечення процесу розвитку культури усного і писемного математичного мовлення в учнів початкових класів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Розвиток культури усного і писемного математичного мовлення в учнів початкових класів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 100 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу