dc.contributor.author |
Радескул, Христина Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-22T11:16:40Z |
|
dc.date.available |
2024-04-22T11:16:40Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Радескул Х. М. Формування іншомовної граматичної компетентності молодших школярів засобами казок: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Христина Миколаївна Радескул. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 71 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7967 |
|
dc.description.abstract |
Казки є одним із ефективних прийомів навчання граматичного матеріалу англійської мови в початковій школі. Адже вони максимально полегшують розуміння й засвоєння граматичного матеріалу, допомагають учителю створити природну ситуацію для вживання конкретного граматичного явища чи структури. Крім того, казковий контекст істотно підвищує мотивацію молодших школярів до вивчення граматики англійської мови, а надто створює сприятливу атмосферу на уроці і підтримує увагу учнів. Мета дослідження полягає у створенні обґрунтованої методики використання казок для інтенсифікації оволодіння граматичним матеріалом на уроках англійської мови учнями 4 класу та її експериментальній перевірці. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Формування іншомовної граматичної компетентності молодших школярів засобами казок |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
71 |
uk_UA |