Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Радескул, Христина Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2024-04-22T11:16:40Z | |
dc.date.available | 2024-04-22T11:16:40Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Радескул Х. М. Формування іншомовної граматичної компетентності молодших школярів засобами казок: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Христина Миколаївна Радескул. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 71 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7967 | |
dc.description.abstract | Казки є одним із ефективних прийомів навчання граматичного матеріалу англійської мови в початковій школі. Адже вони максимально полегшують розуміння й засвоєння граматичного матеріалу, допомагають учителю створити природну ситуацію для вживання конкретного граматичного явища чи структури. Крім того, казковий контекст істотно підвищує мотивацію молодших школярів до вивчення граматики англійської мови, а надто створює сприятливу атмосферу на уроці і підтримує увагу учнів. Мета дослідження полягає у створенні обґрунтованої методики використання казок для інтенсифікації оволодіння граматичним матеріалом на уроках англійської мови учнями 4 класу та її експериментальній перевірці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Формування іншомовної граматичної компетентності молодших школярів засобами казок | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 71 | uk_UA |