ElarK-PNU

Формування іншомовної граматичної компетентності молодших школярів засобами казок

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Радескул, Христина Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-04-22T11:16:40Z
dc.date.available 2024-04-22T11:16:40Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Радескул Х. М. Формування іншомовної граматичної компетентності молодших школярів засобами казок: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Христина Миколаївна Радескул. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 71 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7967
dc.description.abstract Казки є одним із ефективних прийомів навчання граматичного матеріалу англійської мови в початковій школі. Адже вони максимально полегшують розуміння й засвоєння граматичного матеріалу, допомагають учителю створити природну ситуацію для вживання конкретного граматичного явища чи структури. Крім того, казковий контекст істотно підвищує мотивацію молодших школярів до вивчення граматики англійської мови, а надто створює сприятливу атмосферу на уроці і підтримує увагу учнів. Мета дослідження полягає у створенні обґрунтованої методики використання казок для інтенсифікації оволодіння граматичним матеріалом на уроках англійської мови учнями 4 класу та її експериментальній перевірці. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Формування іншомовної граматичної компетентності молодших школярів засобами казок uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 71 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу