dc.contributor.author |
Юрчак, Іоанна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-24T12:16:42Z |
|
dc.date.available |
2024-04-24T12:16:42Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Юрчак І. Ранкові зустрічі як педагогічний складник у формуванні комунікативних компетентностей учнів початкових класів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Іоанна Юрчак. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 87 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7980 |
|
dc.description.abstract |
Формування комунікативної компетентності молодших школярів у сучасній лінгводидактиці розглядають як важливу суспільно-педагогічну проблему. Ранкові зустрічі, головним чином, проводять для налагодження конструктивної міжособистісної взаємодії між учасниками освітнього процесу. Вони допомагають об’єднати академічний та соціальний аспекти навчання, сприяють посиленню відповідальності вчителів і учнів один перед одним, доброзичливості, а також створюють позитивний емоційний ефект, налаштовують на продуктивну співпрацю. Мета дослідження – сформувати комунікативну компетентність молодших школярів через організацію та проведення ранкової зустрічі у початковій школі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Ранкові зустрічі як педагогічний складник у формуванні комунікативних компетентностей учнів початкових класів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
87 |
uk_UA |