Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Юрчак, Іоанна | |
dc.date.accessioned | 2024-04-24T12:16:42Z | |
dc.date.available | 2024-04-24T12:16:42Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Юрчак І. Ранкові зустрічі як педагогічний складник у формуванні комунікативних компетентностей учнів початкових класів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Іоанна Юрчак. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 87 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7980 | |
dc.description.abstract | Формування комунікативної компетентності молодших школярів у сучасній лінгводидактиці розглядають як важливу суспільно-педагогічну проблему. Ранкові зустрічі, головним чином, проводять для налагодження конструктивної міжособистісної взаємодії між учасниками освітнього процесу. Вони допомагають об’єднати академічний та соціальний аспекти навчання, сприяють посиленню відповідальності вчителів і учнів один перед одним, доброзичливості, а також створюють позитивний емоційний ефект, налаштовують на продуктивну співпрацю. Мета дослідження – сформувати комунікативну компетентність молодших школярів через організацію та проведення ранкової зустрічі у початковій школі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Ранкові зустрічі як педагогічний складник у формуванні комунікативних компетентностей учнів початкових класів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 87 | uk_UA |