ElarK-PNU

Ранкові зустрічі як педагогічний складник у формуванні комунікативних компетентностей учнів початкових класів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Юрчак, Іоанна
dc.date.accessioned 2024-04-24T12:16:42Z
dc.date.available 2024-04-24T12:16:42Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Юрчак І. Ранкові зустрічі як педагогічний складник у формуванні комунікативних компетентностей учнів початкових класів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Іоанна Юрчак. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 87 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7980
dc.description.abstract Формування комунікативної компетентності молодших школярів у сучасній лінгводидактиці розглядають як важливу суспільно-педагогічну проблему. Ранкові зустрічі, головним чином, проводять для налагодження конструктивної міжособистісної взаємодії між учасниками освітнього процесу. Вони допомагають об’єднати академічний та соціальний аспекти навчання, сприяють посиленню відповідальності вчителів і учнів один перед одним, доброзичливості, а також створюють позитивний емоційний ефект, налаштовують на продуктивну співпрацю. Мета дослідження – сформувати комунікативну компетентність молодших школярів через організацію та проведення ранкової зустрічі у початковій школі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Ранкові зустрічі як педагогічний складник у формуванні комунікативних компетентностей учнів початкових класів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 87 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу