dc.contributor.author |
Завалецька, Юлія Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-29T12:20:48Z |
|
dc.date.available |
2024-04-29T12:20:48Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Завалецька Ю. М. Особистісно зорієнтований підхід у роботі над синтаксично-стилістичними помилками молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Юлія Миколаївна Завалецька. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 75 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7990 |
|
dc.description.abstract |
Значне місце серед завдань початкового етапу навчання займає питання проте, як закласти основи грамотного письма молодших школярів під час вивчення української мови. Показником якості знання особливостей писемної мови є правописні уміння й навички, з-поміж яких орфографічні викликають найбільше труднощів у молодших школярів. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність використання особистісно зорієнтованого підходу в роботі над синтаксично-стилістичними помилками молодших школярів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Особистісно зорієнтований підхід у роботі над синтаксично-стилістичними помилками молодших школярів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
75 |
uk_UA |