ElarK-PNU

Особистісно зорієнтований підхід у роботі над синтаксично-стилістичними помилками молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Завалецька, Юлія Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-04-29T12:20:48Z
dc.date.available 2024-04-29T12:20:48Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Завалецька Ю. М. Особистісно зорієнтований підхід у роботі над синтаксично-стилістичними помилками молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Юлія Миколаївна Завалецька. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 75 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7990
dc.description.abstract Значне місце серед завдань початкового етапу навчання займає питання проте, як закласти основи грамотного письма молодших школярів під час вивчення української мови. Показником якості знання особливостей писемної мови є правописні уміння й навички, з-поміж яких орфографічні викликають найбільше труднощів у молодших школярів. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність використання особистісно зорієнтованого підходу в роботі над синтаксично-стилістичними помилками молодших школярів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Особистісно зорієнтований підхід у роботі над синтаксично-стилістичними помилками молодших школярів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 75 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу