Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Завалецька, Юлія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2024-04-29T12:20:48Z | |
dc.date.available | 2024-04-29T12:20:48Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Завалецька Ю. М. Особистісно зорієнтований підхід у роботі над синтаксично-стилістичними помилками молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Юлія Миколаївна Завалецька. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 75 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7990 | |
dc.description.abstract | Значне місце серед завдань початкового етапу навчання займає питання проте, як закласти основи грамотного письма молодших школярів під час вивчення української мови. Показником якості знання особливостей писемної мови є правописні уміння й навички, з-поміж яких орфографічні викликають найбільше труднощів у молодших школярів. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність використання особистісно зорієнтованого підходу в роботі над синтаксично-стилістичними помилками молодших школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Особистісно зорієнтований підхід у роботі над синтаксично-стилістичними помилками молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 75 | uk_UA |