dc.contributor.author |
Кітаєвич, Наталя |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-30T06:43:06Z |
|
dc.date.available |
2024-04-30T06:43:06Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Кітаєвич Н. Технології формування усвідомленого читання у молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Наталя Кітаєвич. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 65 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7992 |
|
dc.description.abstract |
Роль читання у житті людини важко переоцінити. Воно є одним із найпоширеніших джерел одержання інформації; розширює кругозір, формує світогляд, збагачує новими знаннями, вчить мислити. Проблема якісного, смислового читання на сучасному етапі стоїть особливо гостро, що пов’язано з новими викликами інформаційного суспільства, зокрема появою інформації як на паперових, так і на електронних носіях; необхідністю швидко відшукати потрібні відомості з навчальною метою та ін. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити способи формування навички усвідомленого читання на уроках літературного читання у початковій школі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
013 Початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Технології формування усвідомленого читання у молодших школярів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
65 |
uk_UA |