Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кітаєвич, Наталя | |
dc.date.accessioned | 2024-04-30T06:43:06Z | |
dc.date.available | 2024-04-30T06:43:06Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Кітаєвич Н. Технології формування усвідомленого читання у молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Наталя Кітаєвич. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 65 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7992 | |
dc.description.abstract | Роль читання у житті людини важко переоцінити. Воно є одним із найпоширеніших джерел одержання інформації; розширює кругозір, формує світогляд, збагачує новими знаннями, вчить мислити. Проблема якісного, смислового читання на сучасному етапі стоїть особливо гостро, що пов’язано з новими викликами інформаційного суспільства, зокрема появою інформації як на паперових, так і на електронних носіях; необхідністю швидко відшукати потрібні відомості з навчальною метою та ін. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити способи формування навички усвідомленого читання на уроках літературного читання у початковій школі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Технології формування усвідомленого читання у молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 65 | uk_UA |