ElarK-PNU

Технології формування усвідомленого читання у молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кітаєвич, Наталя
dc.date.accessioned 2024-04-30T06:43:06Z
dc.date.available 2024-04-30T06:43:06Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кітаєвич Н. Технології формування усвідомленого читання у молодших школярів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Наталя Кітаєвич. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 65 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7992
dc.description.abstract Роль читання у житті людини важко переоцінити. Воно є одним із найпоширеніших джерел одержання інформації; розширює кругозір, формує світогляд, збагачує новими знаннями, вчить мислити. Проблема якісного, смислового читання на сучасному етапі стоїть особливо гостро, що пов’язано з новими викликами інформаційного суспільства, зокрема появою інформації як на паперових, так і на електронних носіях; необхідністю швидко відшукати потрібні відомості з навчальною метою та ін. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити способи формування навички усвідомленого читання на уроках літературного читання у початковій школі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Технології формування усвідомленого читання у молодших школярів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 65 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу