ElarK-PNU

Формування творчих здібностей молодших школярів під час вивчення грамоти в контексті ідей Нової української школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коновалюк, Тетяна Вікторівна
dc.date.accessioned 2024-04-30T13:27:18Z
dc.date.available 2024-04-30T13:27:18Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Коновалюк Т. В. Формування творчих здібностей молодших школярів під час вивчення грамоти в контексті ідей Нової української школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Тетяна Вікторівна Коновалюк. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 77 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7994
dc.description.abstract Відродження та розвиток суспільства України значною мірою залежить від творчості, активності та ініціативи його членів. Соціальна практика вимагає все більшої кількості людей, які творчо мислять, здатні створювати матеріальну й духовну культуру, пропонувати нові ідеї, винаходи, технології. Тому серед усіх психолого-педагогічних проблем найактуальнішою є організація процесу розвитку здібностей особистості. Виховання обдарованих дітей є одним із найактуальніших завдань сучасності. Мета дослідження – розкрити особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів у процесі навчання грамоти через теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Формування творчих здібностей молодших школярів під час вивчення грамоти в контексті ідей Нової української школи uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 77 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу