ElarK-PNU

Розвиток творчого потенціалу молодших школярів засобами арт-терапії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Томишинець, Таміла Василівна
dc.date.accessioned 2024-05-03T08:28:35Z
dc.date.available 2024-05-03T08:28:35Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Томишинець Т. В. Розвиток творчого потенціалу молодших школярів засобами арт-терапії: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Таміла Василівна Томишинець. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 75 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8004
dc.description.abstract На вчителя початкової школи покладено відповідальність розвивати творчу особистість учня, виявляти його здібності, створювати сприятливу атмосферу на уроках, формувати систему морально етичних цінностей. Учні потребують учителів, які будуть їх розуміти і навчати творчо. У цьому контексті набуває актуальності проблема підготовки майбутніх учителів до розвитку творчого потенціалу молодших школярів засобами арт-терапії, яка надасть можливість майбутньому вчителю творчо вирішувати професійні завдання, удосконалювати процес навчання та виховання школярів. Мета дослідження – розглянути особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів засобами арт-терапії. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Розвиток творчого потенціалу молодших школярів засобами арт-терапії uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 75 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу