ElarK-PNU

Індивідуальний підхід як засіб формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів на уроках української мови

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шулепко, Ольга Федорівна
dc.date.accessioned 2024-05-06T08:12:56Z
dc.date.available 2024-05-06T08:12:56Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Шулепко О. Ф. Індивідуальний підхід як засіб формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів на уроках української мови: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ольга Федорівна Шулепко. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 75 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8007
dc.description.abstract В сучасному освітньому процесі важливе місце займає індивідуальний підхід, що враховує особливості кожного учня, його готовність до роботи і її темп, ставлення до контролю й оцінювання результатів діяльності та потребує значних зусиль і часу вчителя, який підбиратиме матеріал згідно можливостей кожного школяра. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні організаційно-педагогічних засад індивідуального підходу як засобу формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів на уроках української мови. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 013 Початкова освіта uk_UA
dc.title Індивідуальний підхід як засіб формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів на уроках української мови uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 75 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу