Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шулепко, Ольга Федорівна | |
dc.date.accessioned | 2024-05-06T08:12:56Z | |
dc.date.available | 2024-05-06T08:12:56Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Шулепко О. Ф. Індивідуальний підхід як засіб формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів на уроках української мови: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Ольга Федорівна Шулепко. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 75 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8007 | |
dc.description.abstract | В сучасному освітньому процесі важливе місце займає індивідуальний підхід, що враховує особливості кожного учня, його готовність до роботи і її темп, ставлення до контролю й оцінювання результатів діяльності та потребує значних зусиль і часу вчителя, який підбиратиме матеріал згідно можливостей кожного школяра. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні організаційно-педагогічних засад індивідуального підходу як засобу формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів на уроках української мови. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 013 Початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Індивідуальний підхід як засіб формування пізнавальних інтересів учнів початкових класів на уроках української мови | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 75 | uk_UA |