ElarK-PNU

Формування природничо-екологічної компетентності дітей дошкільного віку засобами дослідницької діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пижівська, Наталія Валеріївна
dc.date.accessioned 2024-05-10T08:40:06Z
dc.date.available 2024-05-10T08:40:06Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Пижівська Н. В. Формування природничо-екологічної компетентності дітей дошкільного віку засобами дослідницької діяльності: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Наталія Валеріївна Пижівська. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 89 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8025
dc.description.abstract З огляду на сучасну екологічну обстановку у світі екологічна компетентність та екологічна культура стають умовою виживання людства. Насамперед означена проблема стосується виховання підростаючого покоління – майбутнього людства. Тому так важливо здійснювати формування екологічної компетентності у дітей дошкільного віку, формувати особистість, яка вміє жити в гармонії з природою, відчувати себе її часткою, для якої нормою життя є дбайливе ставлення до довкілля, починаючи з раннього дитинства. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність методики формування екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами дослідницької діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Формування природничо-екологічної компетентності дітей дошкільного віку засобами дослідницької діяльності uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 89 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу