ElarK-PNU

Методика підготовки дітей старшого дошкільного віку до школи засобами будівельно-конструктивних ігор

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дудко, Анжеліка Михайлівна
dc.date.accessioned 2024-05-14T06:14:48Z
dc.date.available 2024-05-14T06:14:48Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Дудко А. М. Методика підготовки дітей старшого дошкільного віку до школи засобами будівельно-конструктивних ігор: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Анжеліка Михайлівна Дудко. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8039
dc.description.abstract Сучасність ставить нові завдання, зокрема, перед дошкіллям. адже саме там формуються основи особистості, закладається фундамент майбутнього нації. У цьому сенсі актуальною залишається проблема готовності дошкільників до навчання в школі, а також використання різноманітних інноваційних технологій для підвищення ефективності освітнього процесу. Будівельно-конструктивні ігри, конструювання надають величезні можливості для повноцінного розвитку дитини. У процесі ігор з конструктором, будівельним матеріалом дитина отримує не лише задоволення, але й формує здатність активно пізнавати навколишній світ, планувати і контролювати свою діяльність. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність використання будівельно-конструктивних ігор як засобу підготовки дітей до навчання в школі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Методика підготовки дітей старшого дошкільного віку до школи засобами будівельно-конструктивних ігор uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 80 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу