ElarK-PNU

Артосвітні вектори формування мистецької компетентності дітей шостого року життя

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хома, Діана Дмитрівна
dc.date.accessioned 2024-05-15T07:31:58Z
dc.date.available 2024-05-15T07:31:58Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Хома Д. Д. Артосвітні вектори формування мистецької компетентності дітей шостого року життя: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Діана Дмитрівна Хома. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 92 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8042
dc.description.abstract Народні ремесла справляють позитивний вплив на формування усіх важливих якостей дошкільників. Безпосередньому вдосконаленню засобами ремесел підпорядковується уява, як засіб чуттєво-образного відображення духовної сфери та навколишньої дійсності особистості, а також відчуття, як важлива основа ціннісно-орієнтаційної діяльності. На цій основі всебічно вдосконалюється матеріально-практична та духовна діяльність особистості. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність ознайомлення із народними ремеслами під час формування мистецької компетентності у дітей шостого року життя. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Артосвітні вектори формування мистецької компетентності дітей шостого року життя uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 92 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу