ElarK-PNU

Методика використання здоров’язберігаючих технологій у закладі дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Звада, Мар’яна
dc.date.accessioned 2024-05-21T07:56:07Z
dc.date.available 2024-05-21T07:56:07Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Звада М. Методика використання здоров’язберігаючих технологій у закладі дошкільної освіти: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Мар’яна Звада. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 97 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8056
dc.description.abstract Останнім часом у всьому світі намітилася тенденція до погіршення здоров‘я підростаючого покоління. У зв’язку з цим здоров’язбереження стало невід’ємним атрибутом освітнього процесу у дошкільній освіті. Воно виявляється у використанні здоров’язбережувальних технологій, спільній діяльності педагогів, медичних працівників та психологів, яка має на меті формування культури здоров’я дітей. Мета дослідження – розробити зміст методики, спрямованої на використання педагогічних технологій, що передбачають вирішення оздоровчих завдань у закладі дошкільної освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Методика використання здоров’язберігаючих технологій у закладі дошкільної освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 97 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу