Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Звада, Мар’яна | |
dc.date.accessioned | 2024-05-21T07:56:07Z | |
dc.date.available | 2024-05-21T07:56:07Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Звада М. Методика використання здоров’язберігаючих технологій у закладі дошкільної освіти: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Мар’яна Звада. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 97 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8056 | |
dc.description.abstract | Останнім часом у всьому світі намітилася тенденція до погіршення здоров‘я підростаючого покоління. У зв’язку з цим здоров’язбереження стало невід’ємним атрибутом освітнього процесу у дошкільній освіті. Воно виявляється у використанні здоров’язбережувальних технологій, спільній діяльності педагогів, медичних працівників та психологів, яка має на меті формування культури здоров’я дітей. Мета дослідження – розробити зміст методики, спрямованої на використання педагогічних технологій, що передбачають вирішення оздоровчих завдань у закладі дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 012 Дошкільна освіта | uk_UA |
dc.title | Методика використання здоров’язберігаючих технологій у закладі дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 97 | uk_UA |