dc.contributor.author |
Продан, Діана Іларіївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-22T08:47:22Z |
|
dc.date.available |
2024-05-22T08:47:22Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Продан Д. І. Формування мотиваційної готовності до навчання у початковій школі засобами сюжетно-рольової гри: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Діана Іларіївна Продан. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 78 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8062 |
|
dc.description.abstract |
Задля забезпечення ефективної адаптації дитини до шкільного навчання одним з найважливіших завдань дошкільного навчального закладу є виховання у дітей 5-6 років позитивного ставлення до шкільного навчання, що загалом ґрунтується на розумінні змісту, структури та критеріїв готовності до школи. Це складний, багатокомпонентний, тривалий і взаємозумовлений процес, що значною мірою залежить від дорослих, зокрема, від їх спільних зусиль у дошкільній освіті. Мета роботи – дослідити вихованість позитивного ставлення до школи у дітей 5-6 років, обґрунтувати педагогічні умови та розробити програму оптимізації виховання соціалізації дітей 5-6 років в умовах ЗДО. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
012 Дошкільна освіта |
uk_UA |
dc.title |
Формування мотиваційної готовності до навчання у початковій школі засобами сюжетно-рольової гри |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
78 |
uk_UA |