Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Продан, Діана Іларіївна | |
dc.date.accessioned | 2024-05-22T08:47:22Z | |
dc.date.available | 2024-05-22T08:47:22Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Продан Д. І. Формування мотиваційної готовності до навчання у початковій школі засобами сюжетно-рольової гри: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Діана Іларіївна Продан. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 78 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8062 | |
dc.description.abstract | Задля забезпечення ефективної адаптації дитини до шкільного навчання одним з найважливіших завдань дошкільного навчального закладу є виховання у дітей 5-6 років позитивного ставлення до шкільного навчання, що загалом ґрунтується на розумінні змісту, структури та критеріїв готовності до школи. Це складний, багатокомпонентний, тривалий і взаємозумовлений процес, що значною мірою залежить від дорослих, зокрема, від їх спільних зусиль у дошкільній освіті. Мета роботи – дослідити вихованість позитивного ставлення до школи у дітей 5-6 років, обґрунтувати педагогічні умови та розробити програму оптимізації виховання соціалізації дітей 5-6 років в умовах ЗДО. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 012 Дошкільна освіта | uk_UA |
dc.title | Формування мотиваційної готовності до навчання у початковій школі засобами сюжетно-рольової гри | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 78 | uk_UA |