ElarK-PNU

Формування мотиваційної готовності до навчання у початковій школі засобами сюжетно-рольової гри

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Продан, Діана Іларіївна
dc.date.accessioned 2024-05-22T08:47:22Z
dc.date.available 2024-05-22T08:47:22Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Продан Д. І. Формування мотиваційної готовності до навчання у початковій школі засобами сюжетно-рольової гри: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Діана Іларіївна Продан. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8062
dc.description.abstract Задля забезпечення ефективної адаптації дитини до шкільного навчання одним з найважливіших завдань дошкільного навчального закладу є виховання у дітей 5-6 років позитивного ставлення до шкільного навчання, що загалом ґрунтується на розумінні змісту, структури та критеріїв готовності до школи. Це складний, багатокомпонентний, тривалий і взаємозумовлений процес, що значною мірою залежить від дорослих, зокрема, від їх спільних зусиль у дошкільній освіті. Мета роботи – дослідити вихованість позитивного ставлення до школи у дітей 5-6 років, обґрунтувати педагогічні умови та розробити програму оптимізації виховання соціалізації дітей 5-6 років в умовах ЗДО. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Формування мотиваційної готовності до навчання у початковій школі засобами сюжетно-рольової гри uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 78 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу