dc.contributor.author |
Трасковська, Інна Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-23T06:34:11Z |
|
dc.date.available |
2024-05-23T06:34:11Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Трасковська І. В. Логіко-математичний розвиток дітей старшого дошкільного віку в умовах розвивального середовища: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Інна Володимирівна Трасковська. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 81 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8063 |
|
dc.description.abstract |
Старший дошкільний вік є сенситивним періодом у формуванні логіко-математичних уявлень. Тому одним із основних завдань, які покликана вирішувати дошкільна освіта, є формування у дітей якомога повніших логіко-математичних понять та уявлень, що досягається, зокрема, за допомогою розвитку логічного мислення, інструментом якого є розумові операції. Мета дослідження – на основі цілісного наукового аналізу проблеми логіко-математичного розвитку теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити систему логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти за умови створення спеціального розвивального середовища. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
012 Дошкільна освіта |
uk_UA |
dc.title |
Логіко-математичний розвиток дітей старшого дошкільного віку в умовах розвивального середовища |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
81 |
uk_UA |