Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Трасковська, Інна Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2024-05-23T06:34:11Z | |
dc.date.available | 2024-05-23T06:34:11Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Трасковська І. В. Логіко-математичний розвиток дітей старшого дошкільного віку в умовах розвивального середовища: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Інна Володимирівна Трасковська. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 81 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8063 | |
dc.description.abstract | Старший дошкільний вік є сенситивним періодом у формуванні логіко-математичних уявлень. Тому одним із основних завдань, які покликана вирішувати дошкільна освіта, є формування у дітей якомога повніших логіко-математичних понять та уявлень, що досягається, зокрема, за допомогою розвитку логічного мислення, інструментом якого є розумові операції. Мета дослідження – на основі цілісного наукового аналізу проблеми логіко-математичного розвитку теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити систему логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти за умови створення спеціального розвивального середовища. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 012 Дошкільна освіта | uk_UA |
dc.title | Логіко-математичний розвиток дітей старшого дошкільного віку в умовах розвивального середовища | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 81 | uk_UA |