ElarK-PNU

Логіко-математичний розвиток дітей старшого дошкільного віку в умовах розвивального середовища

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Трасковська, Інна Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-05-23T06:34:11Z
dc.date.available 2024-05-23T06:34:11Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Трасковська І. В. Логіко-математичний розвиток дітей старшого дошкільного віку в умовах розвивального середовища: магістерська роб.: 012 Дошкільна освіта / Інна Володимирівна Трасковська. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8063
dc.description.abstract Старший дошкільний вік є сенситивним періодом у формуванні логіко-математичних уявлень. Тому одним із основних завдань, які покликана вирішувати дошкільна освіта, є формування у дітей якомога повніших логіко-математичних понять та уявлень, що досягається, зокрема, за допомогою розвитку логічного мислення, інструментом якого є розумові операції. Мета дослідження – на основі цілісного наукового аналізу проблеми логіко-математичного розвитку теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити систему логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти за умови створення спеціального розвивального середовища. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 012 Дошкільна освіта uk_UA
dc.title Логіко-математичний розвиток дітей старшого дошкільного віку в умовах розвивального середовища uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 81 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу