ElarK-PNU

Теоретичні і методичні засади підготовки майбутнього менеджера освіти до управління ризиками в навчальних закладах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дишкант, Наталія Андріївна
dc.date.accessioned 2024-05-24T10:45:45Z
dc.date.available 2024-05-24T10:45:45Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Дишкант Н. А. Теоретичні і методичні засади підготовки майбутнього менеджера освіти до управління ризиками в навчальних закладах: магістерська роб.: 073 Менеджмент / Наталія Андріївна Дишкант. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8070
dc.description.abstract Управління ризиками є новим напрямом у дослідженнях системи освіти та її реформування. У мінливих економічних умовах управління ризиками дає можливість прогнозувати негативні явища й запобігати їм, а отже, досягати мети довгострокових програм розвитку закладів освіти. Для успішного здійснення освітньої діяльності менеджери повинні враховувати процеси, що відбуваються у зовнішньому і внутрішньому середовищах закладу освіти в умовах змін. Мета дослідження – науково обґрунтувати й апробувати теоретико-методичні засади і педагогічні умови підготовки майбутніх менеджерів освіти до управління ризиками в навчальних закладах. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 073 Менеджмент uk_UA
dc.title Теоретичні і методичні засади підготовки майбутнього менеджера освіти до управління ризиками в навчальних закладах uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 94 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу