ElarK-PNU

Теоретичні і методичні засади підготовки менеджерів освіти до рефлексивного управління

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Словінська, Олександра Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-05-27T07:01:30Z
dc.date.available 2024-05-27T07:01:30Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Словінська О. О. Теоретичні і методичні засади підготовки менеджерів освіти до рефлексивного управління: магістерська роб.: 073 Менеджмент / Олександра Олександрівна Словінська. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 102 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8071
dc.description.abstract Сучасний етап підготовки менеджерів освіти відбувається у середовищі, що характеризується нелінійністю, неврівноваженістю та відкритістю, тому актуалізуються проблеми зміни професійної свідомості менеджера освіти, необхідність переосмислення стратегії управління, засвоєння нових ціннісних орієнтирів професійної діяльності. Необхідність адекватного реагування, швидкої адаптації до нових умов, вирішення різнорідних управлінських завдань вимагає переходу на рефлексивний рівень мислення, що обумовлює необхідність формування у менеджерів освіти рефлексивної компетентності та готовності до рефлексивного управління. Мета дослідження – підвищення якості професійної підготовки менеджерів освіти шляхом теоретичного обґрунтування, розроблення та експериментальної перевірки системи їхньої підготовки до рефлексивного управління в процесі здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 073 Менеджмент uk_UA
dc.title Теоретичні і методичні засади підготовки менеджерів освіти до рефлексивного управління uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 102 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу