ElarK-PNU

Виховання вчинкової самостійності учнів 9-12 років інтернатних закладів в умовах сучасного реформування

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Семерня, Ілона Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-05-30T11:48:55Z
dc.date.available 2024-05-30T11:48:55Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Семерня І. О. Виховання вчинкової самостійності учнів 9-12 років інтернатних закладів в умовах сучасного реформування: магістерська роб.: 073 Менеджмент / Ілона Олександрівна Семерня. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 107 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8087
dc.description.abstract На сучасному етапі розвитку України як демократичної держави дієвою рушійною силою стає вчинок, що передбачає переживання індивідуальної відповідальності за власне життя та долю свого народу. Виховання особистості, здатної реалізовувати вчинкову активність, набуває особливого значення в умовах інтернатних закладів. У зв’язку з цим потребують обґрунтування зміст, форми й методи виховання вчинкової самостійності саме в учнів шкіл-інтернатів. Мета дослідження – на основі теоретичного аналізу проблеми виховання вчинкової самостійності визначити ключові аспекти виховання вчинкової самостійності учнів 9-12 років інтернатних закладів в умовах сучасного реформування. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 073 Менеджмент uk_UA
dc.title Виховання вчинкової самостійності учнів 9-12 років інтернатних закладів в умовах сучасного реформування uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 107 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу